You dont have javascript enabled! Please enable it!

CZY WYGL─äD FACETA JEST NAJWA┼╗NIEJSZY?

Czy wygl─ůd faceta jest najwa┼╝niejszy?

Zapewne s┼éysza┼ée┼Ť “jak Ci─Ö widz─ů tak Ci─Ö pisz─ů”.

W tym powiedzeniu jest du┼╝o prawdy, poniewa┼╝ czy tego chcesz czy nie, ludzie oceniaj─ů nas po wygl─ůdzie.

Czy w takim razie wygl─ůd faceta jest dla kobiet najwa┼╝niejszy?

Wygl─ůd faceta jest wa┼╝ny ale czy najwa┼╝niejszy? Mo┼╝esz w tym momencie w┼Ťcieka─ç si─Ö i plu─ç na ekran ale to nic nie pomo┼╝e. Oczywi┼Ťcie nie oznacza to, ┼╝e skoro nie jeste┼Ť przystojny to nic z tym nie mo┼╝esz zrobi─ç. Nic bardziej mylnego…

Czy wygl─ůd faceta jest wa┼╝ny?

Najwa┼╝niejsze aby┼Ť nie podchodzi┼é do swojego wygl─ůdu na zasadzie “czy spodobam si─Ö kobiecie”?

Nie szukaj akceptacji samego siebie u kobiety. To kobieta ma się zastanawiać czy ona się Tobie podoba i czy spełnia Twoje oczekiwania.

Oczywi┼Ťcie kobiety zwracaj─ů uwag─Ö na wygl─ůd faceta, ale nie w takim stopniu jak facet patrzy na wygl─ůd kobiety. Dlatego je┼╝eli natura nie obdarzy┼éa Ci─Ö ┼éadn─ů bu┼║k─ů to nic straconego.

Nadrobisz to dbaj─ůc o siebie oraz innymi cechami, takimi kt├│re s─ů dla kobiet wa┼╝niejsze ni┼╝ wygl─ůd faceta.

Oczywi┼Ťcie je┼╝eli wygl─ůdasz jak menel spod sklepu to nie oczekuj, ┼╝e b─Ödziesz podrywa┼é najpi─Ökniejsze kobiety np. modelki…

3 kolory 1

Czy wygl─ůd faceta ma znaczenie?

Przede wszystkim odrzu─ç my┼Ťlenie, ┼╝e nie jeste┼Ť wystarczaj─ůco przystojny lub nie masz okre┼Ťlonego obwodu w bicepsie aby podrywa─ç kobiety bo to nie o to chodzi. Nie szukaj wym├│wki tam gdzie jej nie ma. Ogromnym b┼é─Ödem jest my┼Ťlenie, ┼╝e kobiety nie lubi─ů brodatych, ┼éysych, piegowatych, rudych i jakich tam jeszcze sobie wymy┼Ťlisz. To dzia┼éa zupe┼énie inaczej.

Wystarczy ubra─ç tego samego faceta w niechlujne ubranie oraz w garnitur i zapyta─ç kobiety, kt├│ry jest dla nich atrakcyjny.

Musisz zadba─ç o to aby si─Ö dobrze prezentowa─ç.

Tw├│j wygl─ůd odpowiada za pierwsze wra┼╝enie i najlepiej gdy sprawia ÔÇ×dobre pierwsze wra┼╝enieÔÇŁ. Tutaj nie chodzi o Twoj─ů ┼éadn─ů bu┼║k─Ö tylko to czy si─Ö dobrze prezentujesz i czy jeste┼Ť zadbany. A o to jeste┼Ť w stanie zadba─ç bez wzgl─Ödu na Twoj─ů urod─Ö.

Wyróżnij się albo zgiń!

Je┼╝eli chcesz p├│j┼Ť─ç krok dalej, podejd┼║ do tego na zasadzie; je┼╝eli stoj─Ö obok 5 innych facet├│w to czym si─Ö w┼Ťr├│d nich wyr├│┼╝niam? A mo┼╝e jestem taki sam jak inni?

Spotkanie z kobiet─ů to nie przegl─ůd techniczny samochodu gdzie sprawdza si─Ö Twoje parametry. Wystarczy ┼╝e b─Ödziesz ciut ┼éadniejszy od diab┼éa, poniewa┼╝ od wygl─ůdu wa┼╝niejsze dla kobiet jest to czy facet jest m─Öski oraz pewny siebie czyli masz ÔÇ×jajaÔÇŁ.

Du┼╝o wa┼╝niejsze jest to jaki jeste┼Ť i jak si─Ö przy Tobie czuje kobieta.

M─Ösko┼Ť─ç to kwestia charakteru i osobowo┼Ťci. Dla kobiety najwa┼╝niejsze to jak si─Ö czuje przy facecie a nie jak on wygl─ůda. Od tego aby pi─Öknie wygl─ůda─ç jest kobieta. Musisz zwr├│ci─ç uwag─Ö, ┼╝e kobiety chc─ů m─Öskiego faceta a nie pi─Öknego.

Nie podchod┼║ do wygl─ůdu jak do sprawy, ┼╝e musi by─ç idealny.

prawdziwy mezczyzna

Bycie pi─Öknym vs bycie przystojnym:

Bycie pi─Öknym i wymuskanym facetem to nie to samo co bycie atrakcyjnym facetem. Facet, kt├│ry stara si─Ö by─ç pi─Ökny i wymuskany i dba np. o ka┼╝dy w┼éos na swojej g┼éowie, jest ju┼╝ przesad─ů. Popada w skrajno┼Ť─ç i w┼éasny narcyzm.

Dla przyk┼éadu m─Öski i przystojny facet to faceci graj─ůcy James Bond’a.

To, ┼╝e jeste┼Ť “pi─Ökny” nie gwarantuje sukcesu z kobietami. Dla kobiet sam wygl─ůd to za ma┼éo…

Od tego, ┼╝eby by─ç pi─Öknym jest kobieta a wystarczy, ┼╝e facet b─Ödzie zadbany.

Najważniejsze dla kobiety jest to jak się przy Tobie czuje, jakie wywołujesz w niej emocje, jak spędzacie razem czas itd.

Nie musisz mie─ç idealnego wygl─ůdu i nie b├│j si─Ö ┼╝e lekko rozwali si─Ö fryzura czy ┼╝e si─Ö ubrudzisz np. przy zmianie ko┼éa w aucie.

Z dystansem podchod┼║ do opalania na solarium a tak┼╝e z si┼éowni─ů.

─ćwiczenie rekreacyjne jest OK. ale ju┼╝ mocne pakowanie przyci─ůga ÔÇ×specyficznyÔÇŁ typ kobiet szczeg├│lnie, kt├│re maj─ů poprawione usta i piersi a ostatnio powi─Ökszaj─ů dup─Ö itd.

3 kolory 6

Tw├│j ubi├│r i elegancja:

Staraj si─Ö by─ç elegancki zamiast ┼Ťlepo pod─ů┼╝a─ç za nowinkami modowymi. Ubieraj si─Ö adekwatnie do swojego wieku a nie maj─ůc np. 40 lat pr├│bujesz zgrywa─ç 20-latka.

To jak się ubierasz wysyła komunikaty o Tobie kobietom.

Dlatego odrzuć wszelkie t-shirty z dużymi napisami (logo firm) a także postaciami z kreskówek typu kaczor Donald czy Johny Bravo. Zostaw to dla dzieci ze szkoły.

Ubranie musi by─ç dopasowane do Twojej sylwetki tak aby np. koszula mia┼éa odpowiedni─ů d┼éugo┼Ť─ç r─Ökawa oraz szew na ramionach we w┼éa┼Ťciwym miejscu a tak┼╝e do  Twojego stylu i charakteru. Chodzi o to aby ubranie nie by┼éo zbyt obcis┼ée lub za lu┼║ne. Wa┼╝ne aby┼Ť czu┼é si─Ö komfortowo w ka┼╝dej sytuacji. Je┼╝eli masz si─Ö “stroi─ç” na si┼é─Ö to lepiej za┼é├│┼╝ co┼Ť mniej oficjalnego ale w czym czujesz si─Ö bardziej komfortowo.

Poprzez ubi├│r jeste┼Ť w stanie pozytywnie si─Ö wyr├│┼╝ni─ç szczeg├│lnie gdy faceci z Twojego otoczenia nie przywi─ůzuj─ů do tego wagi. Je┼╝eli nosisz niebieskie jeansy jak 90% facet├│w to nie wyr├│┼╝nisz si─Ö z t┼éumu dlatego nie b├│j si─Ö kolor├│w. Zwracaj uwag─Ö na dopasowanie ubra┼ä do sytuacji a tak┼╝e czy s─ů czyste i schludne zamiast poniszczone.

Pamiętaj aby do koszuli nie zakładać podkoszulka a spodnie aby nie były za długie. Nie mieszaj stylów np. sportowego zegarka z garniturem czy eleganckich butów i jeansów itd.

3 kolory 7

Kolory ubrań i dodatki:

Najlepiej gdy masz na sobie 2-3 kolory. Pami─Ötaj, ┼╝e biel jest schludna i elegancka szczeg├│lnie na lekko opalone cia┼éo. Pasek do spodni musi by─ç dopasowany do koloru but├│w. Zadbaj o zegarek i dodatki je┼╝eli lubisz i wyra┼╝aj─ů Twoj─ů osobowo┼Ť─ç np. sygnet, co┼Ť na nadgarstek lub szyj─Ö.

Unikaj wielu wzor├│w na sobie np. spodni w kratk─Ö i koszuli w paski noszonych jednocze┼Ťnie. Zwracaj uwag─Ö na czysto┼Ť─ç but├│w.

Zadbaj o z─Öby, zapach, w┼éosy w nosie i uszach, czyste paznokcie i cer─Ö twarzy. Je┼╝eli co┼Ť wymaga poprawy, zadbaj o to lecz─ůc np. z─Öby czy usuwaj─ůc kamie┼ä lub schorzenia twarzy itd.

Pami─Ötaj o u┼Ťmiechu i kontakcie wzrokowym.

Je┼╝eli kobieta widzia┼éa Ci─Ö czyli wie jak wygl─ůdasz i um├│wi┼éa si─Ö z Tob─ů na spotkanie to akceptuje Tw├│j wygl─ůd. Tym bardziej je┼╝eli sama przyjdzie wystrojona i wymalowana co pokazuje, ┼╝e w┼éo┼╝y┼éa czas i wysi┼éek aby si─Ö przygotowa─ç na spotkanie z Tob─ů.

3 kolory 4

Najwa┼╝niejsze elementy wygl─ůdu faceta:

Zadbaj o ubi├│r. Schludny, czysty, ew. elegancki i dopasowany do okazji. Najwa┼╝niejsze aby┼Ť czu┼é si─Ö w nim swobodnie i komfortowo. Odnajd┼║ sw├│j styl w kt├│rym czujesz si─Ö najlepiej. Do tego m─Öskie dodatki i bi┼╝uteria np. zegarek, sygnet.

Zadbaj o fryzurę. W razie potrzeby udaj się do stylisty. Najlepiej gdy fryzura pasuje do Twojego kształtu twarzy. Pamiętaj aby mieć czyste włosy.

Twoja twarz czyli ew. zarost i zdrowa cera. Je┼╝eli masz tr─ůdzik albo “podkowy” pod oczami to zadbaj o to. S─ů kremy i ew. zabiegi. Zdrowo si─Ö od┼╝ywiaj bo by─ç mo┼╝e brakuje Ci witamin. Wa┼╝ne aby┼Ť wygl─ůda┼é czysto i zdrowo.

Zadbaj o zapach. To aby nie ┼Ťmierdzie─ç nie wystarczy. Dbaj o higien─Ö i u┼╝ywaj perfum.

Je┼╝eli masz nadwag─Ö to popracuj nad tym. Je┼╝eli nie masz problemu z nadwag─ů to popracuj nad lekk─ů sportow─ů sylwetk─ů. Twoje plecy w kszta┼écie litery V to najbardziej po┼╝─ůdana sylwetka przez kobiety. Popracuj nad sylwetk─ů. Idealna sylwetka faceta to V-ka czyli w─ůskie biodra i szerokie ramiona. Oczywi┼Ťcie tak─ů sylwetk─Ö mo┼╝esz wypracowa─ç na si┼éowni. Nie jest to element konieczny jednak b─Ödzie to kolejny + w Twoim wygl─ůdzie (symbolizuje zdrowie i sprawno┼Ť─ç). Zawsze d─ů┼╝ do uzyskania sylwetki typu V.

Wszystko czego potrzebujesz odno┼Ťnie wygl─ůdu zale┼╝y od Ciebie. Dlatego sko┼äcz z wym├│wkami, zadbaj o siebie i wyjd┼║ poznawa─ç nowe kobiety.

Pami─Ötaj, ┼╝e wygl─ůd nie jest tak wa┼╝ny jak Twoje cechy charakteru, pewno┼Ť─ç siebie czy umiej─Ötno┼Ť─ç rozmowy z kobietami.

prawdziwy facet

Wygl─ůd faceta czyli jak zdoby─ç kobiet─Ö, je┼╝eli nie jestem przystojny?

Je┼╝eli nie jeste┼Ť przystojny to mam dobr─ů wiadomo┼Ť─ç. Mo┼╝esz to nadrobi─ç. Przede wszystkim zapomnij o swoich wadach czy niedoci─ůgni─Öciach a skup si─Ö na swoich mocnych stronach.

 

Zadbaj o sw├│j wygl─ůd:

Naj┼éatwiej zrobisz to za pomoc─ů ubioru, fryzury i w┼éasnego, interesuj─ůcego stylu. Nawet gdy nie jeste┼Ť przystojny to ubieraj si─Ö elegancko i schludnie ale na tyle aby czu─ç si─Ö komfortowo.

Nie sztuk─ů jest zapi─ů─ç si─Ö w garnitur po ostatni guzik i chodzi─ç jakby┼Ť mia┼é pr─Öta w dupie.

Kobietom podobaj─ů si─Ö dobrze ubrani faceci, poniewa┼╝ to pod┼Ťwiadomie ┼Ťwiadczy o ich wysokim statusie, kulturze osobistej, ambicji itd.

 

Pewno┼Ť─ç siebie i rozmowa:

W pierwszej kolejno┼Ťci zadbaj o cechy charakteru, pewno┼Ť─ç siebie oraz umiej─Ötno┼Ť─ç rozmowy z kobietami.

Twoja pewno┼Ť─ç siebie i nastawienie wp┼éywa na kobiety.

Czuj─ů od Ciebie pozytywn─ů wibracj─Ö i m─Ösk─ů energi─Ö, kt├│r─ů emanujesz.

Drocz si─Ö i flirtuj z kobietami za pomoc─ů mowy cia┼éa oraz s┼é├│w wp┼éywaj─ůcych na jej emocje. Dzi─Öki temu b─Ödziesz atrakcyjny dla kobiet.

Zadbaj aby kobieta dobrze się przy Tobie czuła.

 

Prowad┼║ kobiet─Ö:

Wielu facet├│w pope┼énia ten b┼é─ůd, ┼╝e rozmawia z kobiet─ů dla samego faktu rozmowy z czego nie wynika nic wi─Öcej. Po prostu fajnie im si─Ö rozmawia┼éo i co najwy┼╝ej kobieta powie Ci “fajnie si─Ö z Tob─ů rozmawia┼éo ale zosta┼ämy przyjaci├│┼émi”.

Dlaczego tak si─Ö dzieje?

Po pierwsze nie masz planu co dalej robi─ç z kobiet─ů.

Po drugie nie eskalujesz dotyku i seksualnego zainteresowania kobiet─ů. Nie chodzi tutaj o osaczanie i obmacywanie czy np. “wieszanie” swojej r─Öki na kobiecie tu┼╝ po jej poznaniu ale dotyk w umiej─Ötny spos├│b i we w┼éa┼Ťciwym czasie. Dzi─Öki dotykowi jeste┼Ť w stanie pokaza─ç kobiecie, ┼╝e jeste┼Ť m─Öskim i pewnym siebie facetem.

Dotyk jest tak┼╝e ┼Ťwietnym wst─Öpem do ca┼éowania kobiety. Dziwne aby┼Ť ca┼éowa┼é kobiet─Ö je┼╝eli wcze┼Ťniej nie b─Ödziesz jej dotyka┼é. Przy dotyku wytwarza si─Ö hormon oksytocyna zwany te┼╝ hormonem mi┼éo┼Ťci. Czy my┼Ťlisz, ┼╝e nazwany jest tak bez powodu?

Skup się na własnym życiu, a nie na kobietach:

Nie szukaj szcz─Ö┼Ťcia i akceptacji u kobiet i tego czy im si─Ö spodobasz.

Twoim ca┼éym ┼Ťwiatem nie mog─ů by─ç kobiety. Zamiast tego prowad┼║ ciekawe ┼╝ycie i zapraszaj kobiety do swojego ┼Ťwiata. Aby tak by┼éo musisz mie─ç cel i kierunek w ┼╝yciu w kt├│rym d─ů┼╝ysz oraz pasje i zainteresowania, kt├│rym po┼Ťwi─Öcasz wolny czas.

Ciekawe ┼╝ycie to r├│wnie ciekawe kobiety u Twego boku… i w ┼é├│┼╝ku. B─ůd┼║ szcz─Ö┼Ťliwym facetem a nast─Öpnie podziel si─Ö tym szcz─Ö┼Ťciem z kobiet─ů…

Czy wygl─ůd faceta jest najwa┼╝niejszy? Zobacz wideo:

PS. Podziel si─Ö ze znajomymi. Z g├│ry DZI─śKI ­čÖé

3 Comments

  1. Baju baju. Wygl─ůd jest najwa┼╝niejszy i tyle. Nie chce mi si─Ö szuka─ç ale s─ů nawet testy gdzie 75% kobiet przyznaje ┼╝e kieruje si─Ö wy┼é─ůcznie wygl─ůdem, ba, s─ů nawet badanie naukowe w tym kierunku z kt├│rych wynika ┼╝e ludzie obdarzeni urod─ů po prostu maj─ů w ┼╝yciu ┼éatwiej i tyle i to nie tylko w mi┼éo┼Ťci ale tak┼╝e w nawi─ůzywaniu kontakt├│w, w pracy zawodowej, w awansach, czy te┼╝ w szkole, ba tam jest nawet tak daleko id─ůce wnioski ┼╝e urodni przest─Öpcy dostaj─ů mniejsze wyroki ni┼╝ ci mniej urodziwi.
    Wi─Öc te wszystkie psychologiczne triki to chyba tylko na pocieszenie dla brzydali albo dla finans├│w psycholog├│w kt├│rym w gruncie rzeczy nie zale┼╝y na jakim┼Ť obcym cz┼éowieku , po prostu taka maj─ů prac─Ö . Zejd┼║my na ziemi─Ö, Brzydki jak startuje do fajnej, ┼éadnej dziewczyny na 99% us┼éyszy w mniej lub bardziej humanitarnh spos├│b papa i tyle , w skrajnych przypadkach nawet sko┼äczy si─Ö stalkingiem i policj─ů. Tak to wygl─ůda. Niestety

    1. Adkkx dzi─Öki za komentarz,

      Prawdopodobnie np. Mick Jagger by si─Ö z Tob─ů nie zgodzi┼é ­čśë

      Pozdrawiam Pablo

  2. W zyciu liczy sie wyglad albo fura kasy a Mick Jagger to multimilioner pelno jest kobiet ktore chca byc bajecznie bogate i nic nie robic przez cale zycie to chyba normalne. Nadal jest masa kretynek co mysla ze jak przespia sie z jakims bogaczem to wejda do swiata bogactwa. Czasem to dziala jednwk najcxesciej tacy ludzie maja wlasnie bogactwo z poeodu iz nie wiaza sie z takimi idiotkami. Ale wyglad jak nie masz milionow jest najwazniejszy nawet najwiekszy patus ubrany w zwykly dres jesli jest przystojny ppderwie pelno dziewczy za to jakis facet o wygladzie cejrowskiego zadnej Kobiety to prymitywki nie ma sie co oszukiwac. One zyja w swoim swiecie fantazji i beztroski stad tyle rozwodow i samotnych matek. A kobiety wylqcznie patrza na wyglad nie liczac jakis bajecznie bogatych wyjatkow.

Dodaj komentarz

Tw├│j adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola s─ů oznaczone *

Back to top button
error: